Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD
společnosti Innovation Czech Sport s.r.o., IČO: 14033291, se sídlem Náhorní 272/9, Kobylisy, 182 00 Praha 8, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 359231 (dále jen „Prodávající“)
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tento reklamační řád (dále jen „Reklamační řád“) upravuje vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a osob, které s Prodávajícím uzavřely kupní smlouvu (dále jen „Kupující“ a „Smlouva“) prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího dostupného na www.yky.cz (dále jen „E-shop“); uzavírání Smluv a provoz E-shopu upravují samostatné Obchodní podmínky Prodávajícího.
1.2. Reklamační řád je vydán dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění (dále jen „Občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v účinném znění (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele“). Právní poměry mezi Prodávajícím a Kupujícím související s právy z vadného plnění výslovně neupravené Reklamačním řádem se řídí se právním řádem České republiky.
1.3. Reklamační řád se vztahuje jak na případy, kdy Kupujícím je osoba, jež jedná při uzavírání Smlouvy v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání (dále jen „Podnikatel“), tak i na případy, kdy Kupujícím je fyzická osoba, jež jedná při uzavírání smlouvy mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo rámec samostatného výkonu svého povolání (dále jen „Spotřebitel“).
1.4. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek Prodávajícího upravujících provoz
E-shopu a uzavírání Smluv.
2. POSTUP UPLATNĚNÍ A VYŘÍZENÍ REKLAMACE
2.1. Kupující uplatní reklamaci u Prodávajícího prostřednictvím kontaktních údajů uvedených níže v tomto Reklamačním řádu, a to bez zbytečného odkladu po zjištění vady nebo jiného problému.
2.2. V oznámení o reklamaci je Kupující povinen uvést své kontaktní údaje, popis vady a požadavek na způsob vyřízení reklamace (tj. jaká práva z vadného plnění uplatňuje). Pro tyto účely může Kupující využít vzor reklamačního listu, který je přílohou tohoto Reklamačního řádu.
2.3. Kupující je povinen předložit Prodávajícímu spolu s reklamací reklamované zboží a doklad o zakoupení zboží u Prodávajícího (typicky fakturu, daňový nebo jiný doklad o nákupu). Pokud Kupující zboží zasílá Prodávajícímu přepravní službou, je povinen zabalit zboží tak, aby předešel jakémukoli poškození při přepravě, a to spolu s veškerým příslušenstvím a dokumentací, které byly součástí originálního balení zboží. Prodávající nebude akceptovat zásilky zaslané na dobírku.
2.4. Prodávající vydá Kupujícímu při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje a kontaktní údaje Kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
2.5. V případě, že se jedná o zboží, které již bylo potisknuto dle objednávky nelze zboží vrátit nebo vyměnit velikost, jelikož se jedná již o individuální úpravu produktu.